Beste allemaal, Ik probeer de historie van mijn R25 te achterhalen. Via VIN 235706 wist het BMW archief dat deze op 4-5-1951 is afgeleverd aan de Franse bezettingsmacht (Forces Francaise en Allemagne, FFA) in Speyer, Duitsland. Het is dan ook een RAL 6009 Tannengrün exemplaar. De motor is zeker tot in 1957 in dienst geweest van de FFA, maar waarschijnlijk langer. Zie ook Revue 2020, nr 4, pag 21-23. Na de FFA tijd is de motor in Nederland terechtgekomen. De mij laatst bekende Nederlandse eigenaar was W. Van Voorst. Die woonde net over de grens in Bad Bentheim. Daarna is de R25 naar België uitgevoerd en heeft daar rondgereden met het oldtimer kenteken O-MAZ-592. In 2020 door mij weer terug-ingevoerd naar Nederland, nu blauw kenteken NM-13-81.Wat ik graag zou willen weten is het kenteken vóór uitvoer naar België. Is er iemand die de motor herkend, de naam W. van Voorst, misschien was hij destijds ook lid, of nog eerdere eigenaren. Bijzonder kenmerk is wel dat de tank geheel verchroomd is (zie foto). Bedankt voor de hulp.