beste leden, ik ben namens mijn hersteller van mijn BMW R 25/3 dringend met spoed op zoek naar het volgende, omdat helaas mijn BMW aankoop een echte klassieke 'kat in de zak' aankoop geweest is van een zekere Ron de Jong uit Doetichem, dus als je daar ooit iets van koopt, ben gewaarschuwd. Wel ik zit er wel mee, heb al duizenden euro's betaald aan kosten en de restauratie wil maar niet tot een goed einde komen. Degene, die nu aan mijn motor bezig is, zoekt het volgende: gebruikte cilinder R25/3 - 1956
- geen afgebroken / gescheurde / verbogen koelribben
- maximale diameter van de boring < 69.50 mm zodat in ieder geval de 3e overmaat geboord kan worden
- eventuele beschadiging van de cilinderwand geen probleem, zolang de 3e overmaat nog gehaald kan worden
Groeten,
dus een gebruikte cilinder met de tekst eronder, dat is de tekst van mijn hersteller. Ik zal ook de huidige situatie door sturen, opdat je een idee hebt van de ravage, die aangetroffen is na open maken van blok:
dit zijn de defecte zaken, die door een vorige restauratie kompleet verknald zijn, foutief uitgevoerd of wat ook. Ik ben helaas niet technisch, moet maar afgaan op de 'blauwe ogen ' van de verkoper met de financiele consequenties van dien. Dus hoop dat er voor een schappelijk bedrag te koop is, wat wij zoeken. Graag reageren op deze app of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bellen naar 06-20737939 Heel erg bedankt. Mijn relaas staat ten dele in de laatste mono clubblad van laatste keer en de volgende keer, maar toen wist ik nog niet, wat erna mij te gebeuren stond, anders had ik deze ellende nog toegevoegd... groet Jos Smeets
appen naar mij via mijn gsm nummer mag natuurlijk ook
Ik voeg als bijlagen de ellende, die door de hersteller gezien is, toen hij het blok open maakte.